איך להסיר מידע מגוגל באופן עצמאי

שמתם לב לאחרונה שיש אזכורים שליליים לגבי העסק שלכם? או שאולי השם שלכם נקשר עם תוצאות לא טובות של חיפוש בגוגל? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים מה ניתן לעשות בנידון. החדשות הטובות הן שהיום אתם לא צריכים לוותר ואתם לא חייבים להשלים עם המצב כפי שהוא, כי בהחלט יש כמה פעולות שתוכלו לבצע כדי להסיר מידע שלילי מגוגל.

 

פנו אל בעלי האתר

ראיתם שיש מידע שלילי לגבי העסק שלכם באתר ספציפי? חוות דעת מוגזמות לגבי השירות שאתם נותנים ואתם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון? אם כך, כדאי שתדעו: כשמדברים על הסרת מידע מגוגל בהחלט יש טעם לפנות אל בעלי האתר. אומנם לא תמיד תיענו בתשובה חיובית והרבה פעמים לא יסכימו להסיר את הפרסומים השליליים, אך יש מקרים שבהם בעלי האתר כן יענו לכם בחיוב. לכן שווה לנסות זאת כי זו יכולה להיות פעולה פשוטה שאינה מצריכה יותר מידי השקעה.

 

פנו אל גוגל

אומנם זה נכון שלגוגל יש מדיניות מאוד ברורה וקשוחה לגבי הסרת מידע ופרסומים שליליים, אך גם במקרה הזה – אין לכם מה להפסיד. אם תצליחו להוכיח שמדובר על מידע שגובל בהוצאת דיבה ואם תוסיפו לבקשה שלכם גם צו בית משפט, בהחלט יכול להיות שגוגל יאתר לבקשה שלכם ויסיר את המידע שתבקשו.

 

פועלים למען דחיקת המידע השלישי בגוגל

עוד פעולה שתוכלו לעשות בכוחות עצמכם כדי להסיר את המידע מגוגל, היא למעשה לדחוק אותו. גוגל עובד בצורה כזאת שבכל פעם יש בו תוצאות חיפוש חדשות, ולכן, אם נציף אותו במידה חיובי, המידע השלילי למעשה יידחק לתוצאות חיפוש שרוב הגולשים לא רואים בכלל. אומנם זה נכון שכאן כבר מדובר על עבודה מורכבת שדורשת מכם להשקיע הרבה יותר זמן, אך היא גם מוכיחה את עצמה. אם תבחרו בשיטה הזאת לא רק שתצליחו להסיר את המידע השלילי, אלא גם תבנו לעסק שלכם מוניטין חיובי ולכן שווה לקחת זאת בחשבון.

 

האם שווה לעשות הכול בצורה עצמאית או שכדאי לבקש עזרה מהמומחים?

זה לא משנה באיזו דרך אתם רוצים לפעול והאם המטרה שלכם היא להסיר את המידע השלילי או שאתם רוצים לבנות מוניטין חיובי. מה שבטוח זה שאתם לא צריכים לעשות את זה לבד. יש היום מומחים שיכולים לעזור לכם בנושא והאמת היא, שכדאי לפנות אליהם. מי שמגיע עם ניסיון ומי שיוכל להקדיש לעניין הזה זמן רב יגיע לתוצאות טובות מאוד במהירות, אז למה אתם מחכים? זה נכון: שירות בתחום של הסרת מידע שלילי מגוגל ויצירת מוניטין חיובי הינו שירות שעולה כסף, אך זה בהחלט שווה את ההשקעה. לכן אנחנו מציעים לכם לפנות אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש עוד היום, כי חבל על כל יום שעובר ובו המידע השלילי בנוגע לעסק שלכם עדיין נמצא בגוגל.

מנוע חיפוש