איך להוריד סרטונים מהיוטיוב?

אפליקציה של שירים

מעוניינים לצפות בסרטונים מהיוטיוב במכשיר הנייד או המחשב? ובכן, באמצעות אתר down4me תוכלו לצפות בסרטונים החמים ביותר באופן קל, מהיר ובאיכות יוצאת מגדר הרגיל. כל הפרטים – במאמר הבא. 

סרטונים ביוטיוב – מיליוני צפיות מדי יום

אין כל ספק כי יוטיוב גרם לכך שאנו צורכים תכנים בצורה מהירה יותר, ובהתאם לכך ניתן לראות כי יוטיוב הפך לאתר הפופולרי ביותר בעולם, כאשר מדי יום נכנסים אליו מכל רחבי העולם כמו גם ישראל מיליוני בני אדם אשר צורכים שעות ארוכות של תוכן – בין אם מדובר בשירים או בסרטונים. אולם, אחד הנדבכים החשובים ביותר היא ללא ספק איכות הצפייה. למעשה, אם עד עתה התרגלנו לכך שצפייה בסרטונים הייתה חייבת להיעשות ישירות מהעמוד הרשמי של יוטיוב ללא יכולת לצאת, כיום ניתן להוריד את הסרטונים למחשב הנייד, טאבלט או סלולר. יחד עם זאת, לאור העובדה כי ישנם לא מעט אתרים אשר מאפשרים להוריד את הסרטון, רבים נתקלים בעוגמת נפש כתוצאה מתהליך הורדה ארוך כמו גם מאיכות ירודה של הסרטון. אולם, כיום ניתן בזכות אתר down4me לבצע הורדה מיוטיוב במהירות ובקלות. כיצד? להלן המדריך המלא.

מדיה ושירים 

הורדת סרטונים מיוטיוב – באמצעות אתר down4me

  • בשלב הראשון עליכם להיכנס לסרטון המבוקש ביוטיוב ולהעתיק את הקישור אשר מופיע בתחילת הדף. שימו לב כי אתם מעתיקים את כל הקישור ולא את חלקו, וזאת משום שאם לא העתקתם את כולו הסרטון לא יירד בצורה טובה או תתרחש שגיאה. חשוב לשים לב שישנם סרטונים אשר מוגנים בזכויות יוצרים, ועל כן לא תוכלו להוריד אותם. כיצד תוכלו לדעת האם אכן הסרטון מוגן? בדקו בתחילת הסרטון האם מופיעה כתובית שחורה בה מודגש כי מדובר בסרטון מוגן, כאשר במידה ואכן מוצג – אין דרך להוריד את הסרטון מבלי לפגוע בזכויות היוצרים או באיכות של הסרטון עצמו, אשר ייראה חשוך.
  • לאחר שביצעתם בדיקה לגבי זכויות היוצרים של הסרטון, בחרו באיכות הצפייה הרצויה לכם באמצעות לחיצה על גלגל השיניים המופיע בסרטון, כאשר חשוב לציין כי במידה ולא תבחרו באיכות הגבוהה ביותר (4K) הסרטון ירד במהירות רבה יותר.
  • לאחר בחירת איכות הסרטון, כל שנותר לכם לעשות הוא להעתיק את הקישור של הסרטון מתוך דף הבית של יוטיוב, ולאחר מכן להיכנס לאתר down4me בכתובת https://down4me.net, להדביק את הקישור אל התיבה אשר מופיעה בעמוד הבית ולאחר מספר שניות תוכלו לצפות בסרטון מכל מכשיר נייד, פלאפון או טאבלט, באיכות מצוינת. יש לציין בנקודה זו כי ככל שמדובר בסרטון גדול וארוך יותר, כך זמן ההורדה עלול להיות ארוך, אולם בסופו של התהליך תוכלו להיות בטוחים כי הסרטונים שלכם יישמרו בצורה מצוינת ואיכותית, כל זאת מבלי להפר את זכויות יוצרי הסרטון.