מה עדיף, קידום אורגני או קידום ממומן?

איש דיגיטל

כשזה נוגע לעסק שלך, השאלה העיקרית שעולה בנושא השיווק וקידום העסק היא האם לשלם עבור קידום האתר שלך או האם לעבוד קשה וליצור מאגר לקוחות לאט ובזהירות.

במאמר הקרוב נתעסק בשאלה הזאת ונציג בפניכם את היתרונות והחסרונות של כל אחד.

מקווים שלאחר קריאה של טקסט זה תוכלו להחליט עבורכם מה עדיף לכם.

 

מהו קידום אורגני?

זוהי דרך טבעית להשיג את הדירוג הגבוה ביותר ב- SERP (דף תוצאות תוצאות מנועי חיפוש=search engine result page) מבלי לשלם סכום כלשהו למנועי החיפוש עבור המיקום. זוהי שיטה עדיפה ואמינה יותר להבטיח מיקום טוב יותר ב- SERP או כמו שאנחנו מכירים אותו היום גוגל. בנוסף שיווק אורגני היא בעצם אסטרטגיות שיווק חינמיות. אסטרטגיות אלה כוללות יצירת תוכן מקורי משלך.

 

יתרונות לקידום אורגני:

אותנטיות

כאשר אתם משווקים את התכנים שלכם ללא קידום ממומן אתם יוצרים רשת אותנטית ששייכת אך ורק לעסק שלכם. אתם אלה שכותבים את הפוסטים, יוצרים את התוכן ומחליטים איך דברים יראו.

מחיר

קידום אורגני כשמו כן הוא הוא קידום שלא דורש ממכם כסף על מנת לממן אותו.

 

חסרונות לקידום אורגני:

זמן

כשפותחים עסק חדש או רוצים לשווק מוצר חדש זמן הוא פקטור מאוד משמעותי ולכן בקידום אורגני זמן הוא מצרך נדרש שצריך הרבה ממנו על מנת שתראו איזשהו אפקט עקב השיווק.

 

תוכן לא נכון

מה זה אומר? כשאתם עושים דברים לבד ולא בהכרח למדתם את רזי המקצוע של השיווק אתם יכולים לעשות טעויות, או שהשיווק עצמו לא ימריא ולא תראו תוצאות כלל עבור הזמן אותו הקדשתם, לכן אם בחרתם בדרך האורגנית ואתם רוצים לעשות את זה נכון, הזמינו שירות של חברת קידום אורגני.

 

מהו קידום ממומן?

אסטרטגיות שיווק ממומנות כוללות פרסומות בתשלום, כמו מודעות של באנרים ופוסטים ממומנים ברחבי הרשתות החברתיות. בדרך כלל מודעות אלו ממוקדות במיקרו עבור הקהל הספציפי הקשור למותג שלך שאליו רצית להגיע. בנוסף קידום ממומן יכול לעזור לכם להגיע לעמוד הראשון של מנועי החיפוש לדוגמא גוגל.

 

יתרונות לקידום ממומן:

תקציב

למרות שזה כן עולה קצת כסף, פוסטים ממומנים הם יחסית זולים. יש לך אפשרות להגדיר תקציב ולעבוד בתוכו.

 

הקהל הנכון

קידום ממומן מאפשר לך למקד את המיקרו לקהל האידיאלי שלך. אתם תוכלו להגיע לאנשים שמעולם לא היו רואים את העסק שלך לפני כן. בזכות האלגוריתם של אינסטגרם או אלגוריתמים אחרים יש לרשתות חברתיות את היכולת לקדם את העסק שלך שתתאים לקהל יעד הנכון שאליו אתם רוצים להגיע.

 

חסרונות לקידום ממומן:

אי אותנטיות

יש אנשים שחשוב להם לראות את הדרך שהעסק עושה ולראות שאכן יש אמינות בתכנים אותו הוא מעלה.

 

סטטיסטיקת קידום