קידום אתרים שלא תתחרטו עליו

מחשב נייד

מתלבטים האם לא הגיע הזמן לעשות כמה פעולות כדי לקדם את האתר שלכם? שמעתם על לא מעט מתחרים שלכם וקולגות שהשקיעו בקידום אתרים וזה באמת שינה להם את העסק? הם התחילו להרוויח כך הרבה יותר כסף בחודש כי קידום האתרים שלהם יצר חשיפה אדירה לשירות שהם מציעים? אם כך, ברור מדוע גם אתם מתעניינים באפשרות הזאת וכדאי שתדעו שאתם צודקים. ההיגיון כאן פשוט, שכן אם תראו איך אתם בתור גולשים באינטרנט מתנהגים, אתם תראו שכמעט תמיד תיכנסו רק לתוצאות שמופיעות בעמוד הראשון של גוגל. כלומר, אתם כותבים בגוגל "מלון באילת", הוא מציע לכם אינספור תוצאות אך אתם נכנסים, בצורה כמעט מתמטית, רק לאתרים שמופיעים בעמוד הראשון, וכמה שיותר גבוה. זה בדיוק מה שגם הגולשים שמחפשים אתכם עושים ולכן, אם האתר שלכם מופיע היום רק בעמוד העשירי, הוא בכלל לא קיים עבור רוב הגולשים. זו הסיבה שבגללה קידום אתרים זה משהו שאתם לא יכולים לוותר עליו, רק מה שכן: כדאי לעשות זאת בצורה נכונה ומקצועית.

מנוע חיפוש

מה זה אומר לקדם אתרים בצורה מקצועית?

כולנו, האנשים שיש להם אתר באינטרנט, יודעים לומר דבר או שניים על קידום אתרים. לדוגמא, אנחנו יודעים לומר שזה חשוב, שזה משפיע על מיקום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל ושכנראה רשת חברתית כמו פייסבוק יכולה לעזור לנו בכך. עם זאת, האם אתם באמת מאמינים שזה ידע מספיק נרחב ומעמיק שיכול לעזור לכם לקדם את האתר שלכם? התשובה היא כמובן לא. כדי לקדם אתרים בצורה נכונה, רצינית וכזו שמובילה לתוצאות, צריך להיות מומחה בתחום הזה. המומחיות באה לידי ביטוי לא רק במחקר מילות המפתח שניתן לעשות, אלא גם בהחלפת התוכן ובעיקר בבניית הקישורים שיצאו מאתרים אחרים אל האתר שלכם. כל עבודה אחרת שתעשו תהיה בזבוז זמן ומשאבים, ולכן, אם אתם כבר משקיעים בכך, עדיף שתעשו את זה בעזרת הטובים ביותר בתחום.

מקדמי אתרים עם הוכחות

אם יש משהו חשוב שיעזור לכם לבחור מאיזו חברת קידום אתרים אתם רוצים. להזמין שירות, זו שאלת ההוכחה בשטח. כלומר, האם החברה שאליה אתם פונים יכולה להציג בפניכם כיצד היא לקחה אתר שהיה בעמוד ה11 וקידמה אותו לעמוד הראשון? והאם כל הלקוחות של אותה חברה יוכלו להעיד על כך שהיא מקצועית ורצינית? לצערנו הרב, גם בתחום הזה, כמו בהרבה תחומים אחרים, יש לא מעט חובבנים. לכן אנחנו כן מציעים לכם להתעקש ולברר היטב אל מי אתם פונים, כי קידום אתרים זה לא משהו שתרצו סתם ככה לזרוק עליו כסף. שווה להיפגש לפחות פעם אחת פנים אל מול פנים עם מי שיקדם את האתר שלכם כי כך תוכלו להתרשם ממנו ומהשירות שהחברה שלו מציעה לכם.