העידן שבו אנחנו חיים הוא עידן מודרני וכמעט כל מה שאנחנו עושים עובר, לפני הכול, באינטרנט.
משמעות הדברים היא, לדוגמא, שאם לבעל עסק מסוים אין אתר אינטרנט, מבחינת רוב הלקוחות
הפוטנציאליים הוא בכלל לא קיים. יחד עם זאת, אפילו אנשים שכן השקיעו והקימו אתרים לא תמיד
קיימים מבחינת הקהל, כי אם אותם אתרים אינם מקודמים – איך נוכל לדעת עליהם? אם גם אתם
תוהים על מה כולם מדברים כשהם מזכירים את המושג קידום אתרים במנועי חיפוש, כדאי שתדעו
שאתם לא לבד. הרבה אנשים שמעו את המונח הזה אבל לא לגמרי הבינו על מה מדובר, ולכן הגיע
הזמן לשפוך אור על הדברים. אם תבדקו איך אתם מתנהגים כאשר אתם גולשים באינטרנט, אתם
תראו שכמעט תמיד תיכנסו רק לאתרים שמופיעים בראש תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש שבו אתם
משתמשים, ולרוב זה יהיה גוגל. זה אומר שגם הגולשים שאליהם אתם פונים, בתור בעלי אתרים,
נוהגים בדיוק כמוכם ומכאן נובעת השאיפה של כל מי שיש לו אתר: להופיע בראש תוצאות החיפוש.
איך מגיעים ליעד?
אם המטרה שלכם, בתור אנשים שיש להם אתרים כאלה ואחרים באינטרנט, היא להגיע אל ראש
תוצאות החיפוש בגוגל, אתם לא לבד. לכן עליכם לצאת מנקודת הנחה שיש תחרות שאיתה אליכם
להתמודד וזה בכלל לא משנה איזה אתר אתם מנהלים ובאיזה תחום הוא עוסק. מצד שני, החדשות
הטובות הן שיש היום שיטות רבות לקידום כל סוגי האתרים ולכן הדבר היחיד שעליכם לעשות, זה
פשוט להשקיע בעניין הזה. משמעות הדברים היא שעליכם להחליט איך אתם רוצים לבצע קידום
אתרים במנועי חיפוש, כי יש יותר מדרך אחרת לעשות זאת. תוכלו לבחור באופציה של קידום אורגני או
באפשרות של קידום ממומן, אך לפני הכול עליכם להחליט האם לעשות זאת לבד או לא. אין ספק שאם
תקדמו את האתר שלכם לבד תוכלו לחסוך לא מעט כסף בשנה, אך יחד עם זאת, ברוב המקרים קידום
עצמאי לא לגמרי יצליח. לא כולם מבינים זאת, אך קידום אתרים זה מקצוע לכל דבר וככזה – הוא דורש
ידע וגם לא מעט זמן פנוי. לכן, במקום לעשות את הדברים בצורה חובבנית אנחנו מציעים לכם לפנות
אל מקדמי האתרים הכי טובים שיש ולהפקיד בידיהם את המשימה.
מקדמי האתרים שלכם
חשבתם שיהיה לכם פשוט לבחור את מקדמי האתרים שלכם? אם כך, דעו שזה לא בדיוק מדויק, דווקא
בגלל שיש הרבה מאוד חברות שעוסקות היום בתחום הזה. לכן, ממש כפי שלא הייתם בוחרים מנתח
פלסטי בצורה שרירותית, גם לא כדאי לכם לבחור את מקדמי האתרים שלכם ככה סתם. זה אומר
שצריך לברר מי הם, האם הם למדו את התחום בצורה רצינית ומה יש להם בדיוק להציע לכם. בסופו
של דבר מדובר על עוד הוצאה כלכלית שהעסק שלכם יצטרך להתמודד איתה ולכן צריך לבדוק היטב
אל מי אתם פונים. קידום האתר שלכם זה אומנם משהו שבוודאי תרצו להשקיע בו, כי קידום משמעו
לקוחות נוספים בעסק, אך חשוב שההשקעה לא תהיה גדולה מידי. לכן כדאי לכם לקבל הצעות מחיר
מסודרות מכמה חברות של קידום אתרים, להשוות ביניהן ולראות איפה זה יוצא לכם יותר משתלם. כמו
כן, חשוב שמקדמי האתרים שלכם גם יוכלו להוכיח לכם הצלחות שלהם עם לקוחות אחרים. כלומר,
האם הם באמת מסוגלים לקחת אתר ולהוביל אותו אל ראש תוצאות החיפוש של גוגל?