פרסום בגוגל – דרכים לביצוע

דרכים לפרסום בגוגל ראשית

פרסום בגוגל הוא כיום הכלי השיווקי הטוב ביותר עבור בעלי עסקים. כיצד זה מתבצע? המומחים של חברת ג'נסיס מסבירים.

פרסום בגוגל – פלטפורמת הפרסום הטובה ביותר במאה ה 21

מאז נכנסה גוגל לחיינו היא גרמה למהפכה בעולם הפרסום. אם בעבר רוב הרכישות בוצעו באמצעות אמצעי המדיה המסורתיים, מאז עלייתה של גוגל היא שינתה לחלוטין את סדרי העולם ומאפשרת כיום לבעלי עסקים גם אם הם קטנים או גדולים להזניק את העסק ולפרסם אותו בתפוצה רחבה יותר מאי פעם. גוגל היא כיום מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, עם יותר ממיליארד גולשים בכל רחבי העולם. בישראל גוגל שולטת בשוק באופן מוחלט, ורוב החיפושים מתבצעים דרכה. למעשה, מדובר בשינוי היסטורי של הרגלי הצריכה ועל כן גם עסקים צריכים להתאים את עצמם ולקדם את העסק בפלטפורמה האינטרנטית, זאת באמצעות לקיחה של חברה מקצועית אשר יודעת כיצד לבצע את הפרסום באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. חשוב לדעת כי בגוגל ניתן לפרסם בשתי דרכים עיקריות:

דרכים לפרסום בגוגל

דרכי פרסום בגוגל

כאמור, גוגל היא פלטפורמת הפרסום האפקטיבית ביותר כיום והיא מאפשרת לבצע פרסום דרכה בשתי דרכים עיקריות. חשוב לציין בנקודה זו כי ללא הפעולות האלה, פרסום בגוגל איננו אפקטיבי. הסיבה לכך היא שמנתונים אותה מפרסמת גוגל מעת לעת עולה כי מרבית הגולשים אינם בודקים את תוצאות החיפוש מעבר לדף השני, ולכן ישנה חשיבות בקידום אתרים באמצעות גוגל בשתי דרכים עיקריות, זאת על מנת שהאתר יגיע לראש תוצאות החיפוש:

  • קידום אורגני – קידום אורגני הוא תהליך ארוך, אשר מצריך עבודה צמודה עם משרד כמו ג'נסיס אשר מתמחה בתחום. פרסום אורגני מאפשר לאתר את האתר בראש תוצאות החיפוש של גוגל, והוא משלב מספר טקטיקות מרכזיות הכוללות בין היתר ביצוע אופטימיזציה לאתר כך שניתן יהיה לפתוח אותו מכל מקום ובעיקר דרך המכשיר הסלולרי, ביצע חקר אודות מילות מפתח, כתיבת תוכן שיווקי וכו'. מאחר ומדובר בתהליך שרובו הוא ניסוי וטעייה בהתאם לביצועים, ניתן לקבל באמצעות ג'נסיס דוחות מפורטים בכל חודש אודות קצב ההתקדמות וכן להיעזר הצוות המומחים של החברה אשר יודעים לבצע את הקידום האורגני בצורה הטובה ביותר כך שבסופו של דבר הקידום באמצעות גוגל יהיה בצורה הטובה ביותר.
  • קידום ממומן – קידום ממומן באמצעות מנוע החיפוש של גוגל מאפשר להציב קמפיין פרסומי בראש תוצאות החיפוש בדף התוצאות. המודעה הממומנת תסומן, והיא תמוקם בהתאם לתקציב בראש התוצאות. התשלום לגוגל מתבצע עבור פר הקלקה על המודעה, כך שמדובר בפרסום יקר יותר מאשר קידום אורגני. אבל, היתרון הבולט של פרסום ממומן הוא בכך שמדובר בחשיפה מידית אשר ובתהליך מהיר מאוד. חברת ג'נסיס מתמחה בקידום ממומן באמצעות גוגל, ולה ניסיון של שנים ארוכות בתחום.