פרסום באינסטגרם הדור הבא – לייקים ועוקבים אוטומטים

החידושים הרבים אותה מבצעת אינסטגרם מעת לעת מאפשרים לבעלי עסקים אופציות נוספות להגדלת החשיפה שלהם באמצעות הפלטפורמה. המומחים של אתר BETOP מסבירים.

אינסטגרם – פלטפורמה עם חשיפה בלתי רגילה

אי אפשר להתעלם מכך שבשנים האחרונות אינסטגרם הפכה למעצמה אשר משנה לחלוטין את כל מה שידענו לגבי פרסום. למעשה, אינסטגרם הפך לכלי החשוב ביותר בשיווק וקידום עסקים וזאת משום שבכל יום נכנסים לאינסטגרם עשרות מילוני גולשים מכל רחבי העולם, ובישראל מדובר על מספרים מדהימים הנאמדים ב 2 מיליון משתמשים. לכן, ניתן כיום לראות בעלי מקצוע, פוליטיקאים יוצרים וארגונים גדולים המשתמשים באינסטגרם על מנת להעביר את המסרים השיווקיים שלהם. על מנת לנהל קמפיין אינסטגרם בצורה הטובה ביותר עבור בעלי עסקים, חשוב מאוד לעבוד עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ויודע לספק את המענה הנדרש, זאת משום שכיום יש חשיבות גדולה לבנייה של עמוד עסקי מצליח עם מספר עוקבים רב ולייקים בהתאם אשר יגרמו להגדלת החשיפה וכתוצאה מכך גם להגדלה בהכנסות כתוצאה מרכישה.

אינסטגרם

קניית לייקים ועוקבים אוטומטית

כיום ניתן למצוא עבור בעלי עסקים מגוון רחב של אפשרויות לפרסום העסק שלהם באינסטגרם. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בהקשר הזה הוא שעמוד עסקי מצליח הוא עמוד שיש לו מספר עוקבים רב ומספר לייקים בהתאם. חשוב לזכור כי פרסום הדור הבא – לייקים ועוקבים אומטמים היא האופציה המשתלמת ביותר עבור בעלי עסקים, זאת משום שכעת ניתן לבחור כמות לייקים ועוקבים עבור כל פוסט אשר תעלה במשך 30 יום בעבור מחיר אשר משתנה בהתאם לדרישות ולתקציב של כל בעל עסק. מדובר בחבילה משתלמת משום שהיא מאפשרת לשלוט באופן מוחלט על העמוד וכן בעיקר לחסוך בתקציב זאת משום שניתן לעדכן כל פעם מחדש את החבילה בהתאם לביצועים של העמוד. בנוסף, יתרון חשוב ביותר בקניית לייקים ועוקבים אוטומטית נעוצה בעובדה שמדובר בפרופילים אמיתיים ואיכותיים, כך שהם מאפשרים להעלות את היקף החשיפה בצורה איכותית גם אל מול אינסטגרם אשר יודעת לזהות מהם הפרופילים המזויפים באמצעות אלגוריתם מיוחד ובכך למחוק אותם.  לכן, לא יהיה חשש כי פתאום ייעלמו מאות עוקבים מהעמוד או יירדו לייקים, זאת משום שכאמור מדובר בפרופילים אמייתים ולגיטימים לחלוטין. על כן, ישנה חשיבות גדולה עבור בעלי עסקים לרכוש את השירות הזה וזאת על מנת להזניק את העמוד העסקי שלהם מספר צעדים קדימה, זאת כאמור בעזרתה של חברה כמו BETOP אשר מספקת שירות חדשני של קניית לייקים ועוקבים אוטומטית במהירות ובצורה איכותית ביותר.

מעוניינים לקדם את העסק שלכם באמצעות הפלטפורמה של אינסטגרם ולרכוש חבילה של לייקים ועוקבים אוטמטית? פנו עוד היותר לאתר BETOP, האתר המוביל בישראל לקידום עסקים בפלטפורמות החברתיות כדי לקבל הצעת מחיר.

למידע נוסף:

www.betop.co.il