תוכן עניינים

מקימי האתר

הבחור בתמונה הוא אחד המייסדים של החברה אלכס זנדר דיגיטל. העיתון וול סטריט קורא לו בין המשפיעים בתחום הווב.

פוסטים אחרונים

צור קשר

מכירה או השכרה של נכסים דיגיטליים – מה עדיף

קנייה דרך כרטיס

אם אתם מחפשים אפיקי הכנסה נוספים שווה לכם לשקול השקעה בנכסים דיגיטליים.

נכס דיגיטלי הוא נכס המתקיים במרחב הדיגיטלי והווירטואלי כגון אתר אינטרנט, עמודים ברשתות החברתיות או אפליקציה לסלולרי, ובדומה לנכס פיזי עשוי להיות לו שווי כספי לא מבוטל בכלל.

היתרון הגדול של החזקת נכס דיגיטלי הוא שמרגע שהנכס מתחיל להיות רווחי לא נדרשת מכם המון עבודה וההכנסה מהנכס היא פסיבית.

נכסים דיגיטליים ניתן להקים מאפס, לרכוש ואף לשכור.

מהם היתרונות והחסרונות של על אחת מהאפשרויות? כל זאת ועוד במאמר הבא.

 

הקמה מאפס של נכס דיגיטלי עם פורשופ

כאמור, נכס דיגיטלי ניתן להקים מאפס. הקמה של נכס דיגיטלי היא אינה דבר של מה בכך ומדובר בתהליך המצריך ידע טכני מסוים והשקעת זמן. מסיבה זו אנחנו ממליצים להיעזר בבעלי מקצוע המנוסים בהקמה וניהול של נכס דיגיטלי, כך שהם יוכלו לדאוג להקמה הראשונית, לטראפיק ולשאר הפרטים הטכניים.

 

רכישה או השכרה של נכס מוכן מקבוצת פורשופ או בעל נכס אחר

ישנן שתי אפשרויות נוספות והן רכישת נכס קיים והשכרת נכס קיים. המשמעות היא רכישה או השכרה של נכס דיגיטלי שכבר פותח ונעשתה בו השקעה מסוימת. סביר להניח שככל שהנכס ויראלי יותר כך מחירו יעלה. זוהי אפשרות טובה למי שלא מעוניינים להקים מאפס נכס דיגיטלי, ומעדיפים לתחזק ולפתח עסק קיים. כמובן, אם אתם כבר שוכרים או רוכשים נכס מומלץ לעשות זאת עם נכס דיגיטלי כמה שיותר בשל.

פעמים רבות נשאלת השאלה אם עדיף לרכוש או לשכור נכס דיגיטלי ולכך אין תשובה ברורה כפי שאין תשובה ברורה לשאלה אם עדיף לקנות דירה או לשכור. התשובה תלויה בכמות הכסף שתהיו מוכנים להשקיע ובנכס עצמו, כאשר יש נכסים המתאימים יותר לרכישה ואחרים מתאימים יותר להשכרה.

 

כך פורשופ יסייעו לכם לקדם את הנכס

כאמור, הפיכה של נכס לוויראלי הוא לא דבר פשוט. כדי שהנכס שלכם יהיה רווחי עליכם לדאוג שתהיה בו תנועה – כלומר, שאנשים יכנסו לאתר וגם ישהו בו זמן מה. כדי להשיג תנועה לאתר ישנן כמה פעולות המסייעות שיכולות לסייע לכם לעשות זאת, וחברות להקמה וניהול של נכסים דיגיטליים כגון פורשופ מתמחות בכך:

קניית קישורים:

קנייה של קישורים הממוקמים באתרים אחרים ומקשרים לאתר שלכם. כאשר אתרים מקשרים לאתר שלכם האלגוריתם של גוגל מסווג את האתר כרלוונטי, מה שמשפר את מיקומו בתוצאות החיפוש.

 

שילוב מילות מפתח:

על התוכן להכיל מילות מפתח הרלוונטיות לתחום האתר שלכם שגולשים מחפשים באופן נפוץ. באמצעות מילות מפתח גוגל מאתר את האתר שלכם ומעלה אותו בתוצאות חיפוש.

 

פרסום ממומן בגוגל:

גוגל אדס מאפשרת פרסום ממומן בגוגל, כאשר התשלום נעשה לפי מספר הכניסות לפרסומת.

 

חוויית משתמש:

קריטי שלמשתמשים באתר יהיה נוח לגלוש בו ושהוא יעבוד מהר ולא יתקע כל הזמן. חווית משתמש טובה מעלה את הסיכוי שהמשתמש יישאר באתר זמן רב, מה שמשפר את הרלוונטיות שלו בגוגל.

 

סטטיסטיקות