מקימי האתר

הבחור בתמונה הוא אחד המייסדים של החברה אלכס זנדר דיגיטל. העיתון וול סטריט קורא לו בין המשפיעים בתחום הווב.

פוסטים אחרונים

צור קשר

מהי חלוקה נכונה של אנקורים? מהו אנקור?

אתר מקודם

תהליך של קידום אתרים מתבסס על שימוש באנקורים. מהי החלוקה הנכונה ומה זה בכלל אומר, כל הפרטים – במאמר הבא.

קידום אתרים – שימוש באנקורים

תהליך של קידום אתרים אורגני הוא תהליך מורכב אשר נועד להוביל לכך כי האתר ימוקם בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש של גוגל. למעשה, מדובר בתהליך ארוך אשר מצריך מיומנות כמו גם חשיבה מעמיקה על האלמנטים השונים – כל זאת כאמור על מנת להבטיח כי התהליך יצליח, וכי בעל העסק יזכה לרמת חשיפה גבוהה ואיכותית. אולם, חשוב לזכור כי אחד האלמנטים החשובים ביותר בעבור קידום אתרים אורגני הוא שימוש באנקורים. ככל שהאנקורים יהיו מדויקים יותר, כך ניתן יהיה להבטיח את הצלחת התהליך של קידום אתרים, אולם חשוב לבצע זאת באמצעות חברה מקצועית אשר תדע להטמיע את האנקורים בצורה מושלמת באתר. על כן,אם אתם שוקלים כעת לבצע קידום אתרים אולם מתלבטים לגבי הדרך הנכונה, להלן הפרטים המלאים אשר יעשו לכם סדר בכל הקשור להוספה של אנקורים בקידום אתרים.

דרכי קידום

מהו אנקור?

ע"פ המומחים של חברת אוורסט, החברה המובילה בישראל בתחום קידום אתרים אורגני או ממומן, אנקור הוא למעשה "עוגן" אותו מטמינים באתר, והוא למעשה נועד לעזור לגוגל להבין במה האתר עוסק, ומהו הנושא שלו, כאשר אנקור מפנה לקישור בתוך האתר או מחוצה לו. למעשה,לאור העובדה כי מדי יום עולים למנוע החיפוש של גוגל מאות אלפי אתרים, גוגל מחייבת כחלק מתנאי הסף שלה להטמיע אנקורים, כמו גם בעבור תהליך של קידום אתרים אשר מתבצע באמצעות שימוש באנקורים. למעשה, ישנם מספר סוגים שונים של אנקורים כאשר ישנם אנקורים מדויקים הנוגעים לתחום העיסוק של האתר, אנקור כללי, אנקור מעורב וכן אנקורים "ערומים", כאשר ישנה חשיבות רבה לחלוקה נכונה של אנקורים.

מדוע חשוב לבצע חלוקה נכונה של אנקורים?

חלוקה נכונה של אנקורים היא הכרחית לצורך קידום אתרים אורגני, וזאת משום שבתחומים תחרותיים בהם ישנם לא מעט מתחרים לא ניתן יהיה לבצע את קידום האתרים באופן מיטבי, כך שע"פ המומחים של חברת אוורסט, אם מתקשרים עם חברה מקצועית אשר תדע להטמיע את האנקורים בצורה המדויקת ביותר ניתן יהיה להוביל את האתר של בית העסק לתוצאות הראשונות של גוגל, כל זאת באמצעות שימוש בסוגים שונים של אנקורים, כאשר הנפוצים ביותר הם אנקורים טבעיים וכללים. למעשה, החלוקה תקבע האם פרסום בגוגל של בית העסק יצליח או לא, כאשר ההמלצה הגורפת היא לעשות שימוש בלפחות 60% של קישורים טבעיים, אולם מדובר במשתנה אשר אותו יש לחקור לעומק,בהתאם לאופי האתר ולנושא שלו. מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות קידום אתרים אורגני? היכנסו לאתר של אוורסט בכתובת https://everests.co.il השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

גלילה לראש העמוד