קידום אתרים

קידום אתרים לעסק

בעלים של עסק קטן או גדול? קידום אתרים היא הפעולה הטובה ביותר אותה תוכלו לבצע כדי להגדיל את החשיפה וכתוצאה מכך גם את הרווחים. כיצד בדיוק קידום אתרים מתבצע ומהם היתרונות של קידום אתרים – כל הפרטים במאמר הבא.

קידום אתרים – פעולה אשר היא בגדר חובה בעבור בעלי עסקים

העולם האינטרנטי וההתקדמות שלו הפכו את הצרכנים לחכמים הרבה יותר, כמו גם שינוי לחלוטין את הרגלי הצריכה. אם בעבר רוב הצרכנים ביצעו את הפעולות שלהם באופן פיזי, כיום רבים מעוניינים לקבל את כלל השירותים והמוצרים באופן מהיר וקל וזאת באמצעות גלישה במנוע החיפוש של גוגל או באמצעות הרשתות החברתיות. אין עוררין על כך שהשליטה הבלתי מעורערת בתחום מנועי החיפוש היא כמובן גוגל, אשר המספרים שלה כמעט בגדר בלתי נתפסים: מעל שני מיליארד גולשים מכל רחבי העולם נכנסים בכל יום למנוע החיפוש, וזאת על מנת לקבל מידע המותאם להם באופן אישי, זאת בהתאם למיקום הגיאוגרפי ולהרגלי הצריכה והשירותים להם הם זקוקים.

מהו קידום אתרים?

על כן, קידום אתרים היא פעולה הכרחית בעבור בעלי עסקים אשר מעוניינים לשפר את החשיפה של העסק וזאת באמצעות הגעה אל התוצאות הראשונות של מנוע החיפוש של גוגל. קיימת חשיבות רבה להגעה למקומות הראשונים, וזאת משום שע"פ נתונים אותה מפרסמת גוגל רוב הגולשים לא מבצעים חיפוש מעבר לעמוד השני, ועל כן ככל שהעמוד העסקי מגיע למקומות הראשונים – כך תגדל החשיפה שלו. על מנת לבצע קידום אתרים אפקטיבי, נדרשת עבודה של חברה מקצועית אשר יודעת לבצע קידום אתרים באופן המקצועי ביותר כמו למשל חברת פרסונאס מדיה בניצוחו של דניאל כהנוב.

מהו קידום אתרים אורגני וממומן?

למעשה, חשוב לדעת כי התחרות העזה במנוע החיפוש של גוגל גורמת לכך שכיום השיטה הטובה ביותר להגיע לראש תוצאות החיפוש היא באמצעות שיטה של קידום אתרים אורגני או ממומן. קידום אורגני הוא מגוון רחב של פעולות הכוללות בין השאר ביצוע אופטימיזציה לאתר (התאמה למנוע החיפוש כך שניתן יהיה לפתוח אותו מכל מכשיר), ביצוע חקר ביטויי מפתח, קישוריות ועוד. קידום אורגני הוא תהליך ארוך טווח, אשר תוצאותיו נמדדות לאורך הזמן ותוך כדי ניסוי וטעייה. בנוסף, קידום אתרים ניתן לבצע גם באופן ממומן. קידום אתרים ממומן הוא יקר יותר מקידום אורגני, זאת משום שנדרשת השקעה כספית לזמן קצר אך באפקטיביות גבוהה, זאת משום שהמודעה הפרסומית תופיע בראש תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש והתשלום לגוגל מתבצע על בסיס הקלקה. בנוסף, קידום אתרים יכול להתבצע גם באמצעות הרשתות החברתיות באופן ממומן. כלומר, כל הפעולות הללו מטרתן היא להגדיל את החשיפה וכתוצאה מכך את ההכנסות של החברה. רוצים לקבל פרטים נוספים? פנו בהקדם לחברת פרסונאס אשר היא כיום החברה המובילה בתחום קידום האתרים בישראל לקבלת ייעוץ ראשוני.

קידום אתרים - הצלחת עסק