בנית אתרי שופיפיי

שופיפיי היא פלטפורמה פשוטה יחסית לתפעול, והיא מאפשרת לעבור במהרה ממכירה בפלטפורמות הגדולות, או מהחנות הפיזית, למכירה בחנות אינטרנטית יפהפייה.

מהי שופיפיי?

שופיפיי נחשבת לפלטופרמה המובילה בעולם להקמת חנויות וירטואליות. שופיפיי היא למעשה חברה קנדית למסחר אלקטרוני, והיא מפתחת תוכנות מחשב באינטרנט עבור חנויות קמעונאיות ומערכות של נקודת מכירה. כידוע, עולם המסחר המקוון (אי־קומרס) הכולל בתוכו את כל תחום היבוא האישי, הוא אחד התחומים הצומחים ביותר בעולם וגם בישראל. עולם המסחר המקוון כולל פעילויות מגוונות מאוד, מהזמנת כרטיסי טיסה וחופשות, דרך רכישת מוצרי צריכה ועד ביצוע פעולות פיננסיות כמו קבלת הלוואות וכן רכישה של שירותים שבעבר לא ניתן היה לרכוש באמצעות האינטרנט. לכן, הצמיחה האדירה בתחום הביאה לכך שופיפיי נחשבת כיום לפלטפורמה המובילה בתחום עבור בעלי עסקים בתחום המסחר האלקטרוני.

בניית אתרי שופיפיי

מהם היתרונות שלה?

שופיפיי מאפשרת להקים את העסק אשר קיים באופן פיזי אל תוך המרחב הוירטואלי. למעשה, כל אדם יכול לפתוח עסק באמצעות הפלטפורמה הזאת ובכך להפחית מהעמלות הגבוהות אותן גובות אייבי ואלי אקספרס, אשר גם הן מאפשרות להקים חנות וירטואלית אך גובות עמלות גבוהות ביותר, בייחוד עבור מעצבים או בעלי עסקים קטנים. בנוסף, היא מאפשרת לבצע עדכונים ללא הרף תוך שימוש בכלים מתקדמים טכנולוגים ולמעשה המערכת משמרת את הלקוחות הקיימים של החברה ואף יכולה להגדיל את המכירות באופן ניכר, זאת מאחר והמערכת מותאמת לעסקים קטנים ובינונים וגם גדולים בכך שהיא מאפשרת להשתמש בפייפאל, החברה הצומחת ביותר כיום בעולם ואשר רוב הרכישות מתבצעות דרכה.

 למי זה מתאים?

שופיפיי מתאימה לכל אדם אשר רוצה להקים עסק לקניות מקוונות או גם עסקים גדולים ובינינוים אשר מעוניינים להקים אתר מקצועי ביחסית השקעה מועטה. החברה נמצאת בצמיחה גדולה מאוד בשנים האחרונות, והיא הופכת ליותר ויותר מבוקשת עבור בעלי עסקים המוכרים באמצעות האיטרנט וזאת כאמור בזכות העובדה כי מדובר במערכת עבודה נוחה ומקצועית אשר מושכת מבקרים בזכות אסתטיקה ייחודית אשר מבליטה מאוד את החנות אל מול מתחרותיה. למעשה, שופיפיי מציעה כ 14 יום ניסיון במערכת לחינם, ולאחר מכן יש לבחור את המסלול המתאים ביותר עבור בית העסק. חברת AVNI  היא חברה גלובלית אשר מספקת שירותי פיתוח תוכנה. לחברה ניסיון רב בתחום והיא יודעת להפעיל את הטכנולוגיה העדכניות ביותר בכלל התעשיות, ובפרט בקמעונאות. אם אתם מתלבטים לגבי המסלול המתאים לכם ומעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות הפלטפורמה אשר משנה את כל מה שידענו לגבי מסחר אלקטרוני, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר כך שנוכל לבנות בהתאמה אישית ולהציע סדר במסלולים השונים אותה מציעה הפלטפורמה כך שתקבלו בסופו החלטה מושכלת נכונה עם אתר יפהפייה ומקצועי אשר יגדיל את כל הלקוחות ויבלוט ברחבי הרשת בתחום המסחר האלקטרוני.