כל מה שחשוב לזכור כשמקדמים אתר בשנת 2023

בכל מה שקשור לקידום אתרים בצורה אורגנית, ככל שעובר הזמן, ככה התחרות גדלה בכל התחומים. בסופו של דבר גוגל מציג 10 אתרים במיקומים ראשונים שהם גם אלו שלוקחים את רוב נתח הגולשים העושים את החיפוש. רוצים להגיע למקומות האלו? בגתבה הבאה ריכזנו לכם את כל מה שצריך לעשות כדי לקדם אתר.

 

תכנים תכנים תכנים

לפי הכל, חשוב שתשקיעו בתוכן ותבצעו אסטרטגיית תוכן מעולה. לרוב העסקים יש תקציבי פרסום נמוכים ולכן, קשה להם להתחרות בפרסום אל מול המותגים הגדולים. אבל, בדיוק בשביל זה יש קידום אתרים שמאפשר לכם להגיע לתוצאות בתקציב שפוי ולייצר יותר לקוחות.

חלק משמעותי במיוחד בקידום אתרים זה כתבות התוכן שנותנות ערך מוסף בתחום העיסוק של בית העסק. אם לדוגמא העסק עוסק בעיצוב שיער, כדאי שיהיו בו תכנים המדברים על הטרנדים החמים בעיצוב שיער, מוצרים מומלצים, שיטות לטפל בשיער בשגרת היום יום ועוד.

 

אל תשכחו קישורים חיצוניים

קישורים חיצוניים נחשבים לקריטיים בעיני גוגל כאשר אנו מדברים על קידום אתרים. למה? כי קישורים חיצוניים נחשבים למעין אסמכתא של איכות בעיני גוגל. נסו לחשוב על זה ככה, אם אתם כותבים על נושא מסוים ומפנים לאתר אחר להמשך קריאה, ככל הנראה אתם סומכים על אותו האתר שיוכל לתת יותר ערך לגולש.

במילים אחרות, אתם מעדיפים  שהגולש יחנטוש את האתר שלכם לטובת אתר אחר רק כי אתם חושבים על טובתו. בדיוק בגלל הסיבות האלו, גוגל מאוד אוהב קישורים חיצוניים.

על פניו הדרך הטובה ביותר להשגת קישורים חיצוניים זה באופן אותנטי. אבל בואו נהיה ריאלים, בעלי אתרים מבינים את הכוח של קישורים וכבר לא מפזרים אותם "במתנה". בדיוק בגלל זה, קיימת היום אפשרות לקניית קישורים, על מנת לחזק את האתר שלכם, או דפים מסוימים באתר שלכם בדירוג של גוגל.

 

תדאגו לעשות הכל מעולה ברמה הטכנית

מעבר לכתיבת התוכן וקניית הקישורים, חשוב מאוד לבצע הכל בצורה מושלמת ברמה הטכנית. מה הכוונה? לגוגל יש הנחיות לאופן בו הוא מעוניים לקבל את המידע. בעצם גוגל בנוי על בסיס אלגוריתם, שהוא זה שצריך לקרוא את הדפים באתר שלכם ולשייך אותם למקומות מסוימים באינדקס שלו.

על מנת שגוגל יוכל לעשות זאת בצורה נוחה ויעילה, אתם צריכים להכין לו את התוכן בהתאם להנחיות, כדי שיהיה לו קל לסרוק ולהבין על מה מדבר האתר שלכם ומה הערך המוסף שהוא נותן לגולשים.

 

סיכום

אז מה היה לנו במאמר? בחלק הראשון דיברנו על נושא התכנים של האתר. בגדול, תוכן הוא הבסיס שלכם לקידום אורגני מעולה. החלק השני והלא פחות חשוב, הוא בניית קישורים חיצוניים, כלומר אתרים אחרים שיפנו לאתר שלכם. השלב השלישי והאחרון, הוא השלב הטכני, בו בעצם אתם צריכים לוודא כי התוכן מוגש לגוגל כמו שהוא רוצה. בהצלחה!