מדוע כדאי לקנות שטיח שאגי לבית

סלון ביתי

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לקנות אליהם הביתה שטיח שאגי – שטיח "שיערות" חוט

ובד שיוצר כמעט מראה של דשא או פרוות בד. 

מלבד העובדה שמדובר בפריט עם ערך עיצובי גבוה וייחודי – יש מספר סיבות טובות לקנות שטיח כזה 

 

אסתטיקה ייחודית

שטיחי שאגי הם בעלי מראה ייחודי ושונה משאר סוגי השטיחים. אם עייפתם כבר מאותו שטנץ של שטיח לבד עם דוגמה – שטיח שאגי יכול להיות פיתרון מעולה עבורכם למשהו מרענן, חדש ומגניב, שלא כל כך דומה לשום טקסטורה בדית אחרת, ועדיין לא נחשב מוזר ונטמע היטב עם מגוון רחב של סגנונות עיצוב.

 

מגוון עצום

קיים בשוק מבחר עשיר ומכובד של צבעים, גדלים, וטקסטורות של שטיחי שאגי, ככה שתוכלו למצוא בלי בעיה את האחד המסוים שילמתם עליו. רוב האנשים, ובצדק, רוצים להתאים את השטיח לעיצוב הקיים כבר בבית – מבחינת פלטת הצבעים של העיצוב, הגודל של החלל הקיים, האופי המרקמי וכו'. עם שטיחי שאגי לא תהיה להם שום בעיה למצוא בדיוק את השטיח המסוים שיתאים בדיוק לכל אלה.

 

נעים למגע ולישיבה

מלבד איך שהוא נראה, שטיח שאגי גם מספק פיתרון פרקטי ונעים לישיבה. במיוחד אם יש בבית ילדים, אבל ממש לא רק. העובי של השטיח מספק בידוד מהרצפה תחתיו, והרכוּת שלו מספקת נוחות ישיבה, ומגע נעים. גם עבור חיות מחמד השטיח יכול להיות משטח נעים ומנחם, ושבו הן יכולות לנוח יחד איתכם בסלון, וכפי שנתאר בהרחבה בהמשך – הניקיון של השטיח הוא די פשוט, ככה שלא תצטרכו להיות מוטרדים במיוחד מהבחינה הזו.

 

משפר אקוסטיקה

זה פרט מידע שלא הרבה יודעים, אבל שטיחים, ובמיוחד שטיחים עבים עם מבנה של שטיחי שאגי – קולטים אליהם חלק מהצלילים בחלל וכך למעשה משפרים את האקוסטיקה ומרככים אותה, ומפחיתים הדהוד ומעבר רעשים בין קירות. אם יצא לכם להיות באולפן הקלטה או לראות צילום של אחד כזה – וודאי הבחנתם שהקירות מרופדים במשטחי ספוג עם שקעים. שטיח שאגי יוצר אפקט דומה.

 

תחזוקה פשוטה

ההיבט שהכי קורץ לאנשים מסוימים הוא היבט הניקיון והתחזוקה, ובגזרה הזו יש לנו חדשות טובות – תחזוקה של שטיחי שאגי נחשבת יחסית פשוטה, ולא מצריכה באופן שגרתי התעסקות רבה מדי. כן מומלץ מדי פעם לשאוב את השטיח, או לחבוט בו, או להפוך אותו על הבטן – על מנת להוציא ממנו אבק ולכלכוך שנלכדים בו. מעבר לכך, הניקיון הוא די סטנדרטי ביחד לשטיחים אחרים – ניקוי יבש מדי כמה חודשים והשטיח כמו חדש.

 

לסיכום

יתכן ששטיח שאגי הוא בדיוק השטיח שהייתם צריכים. אם חיפשתם פריט עם אסתטיקה ייחודית, שיכול לספק גם פיתרון לישיבה ולשיפור האקוסטיקה, שקל יחסית לנקות אותו, ומגיע בכל הצבעים והגדלים שאפשר לדמיין

 

פינת ישיבה