3 דרכים להשיג עוקבים באינסטגרם

איש שיווק

האינסטגרם נחשבת היום לאחת המדיות החברתיות המובילות ביותר.

היא אפליקציה שנמצאת כמעט אצל כל אחד מאיתנו בטלפון הנייד, מתעדכנת בצורה תדירה עם פילטרים חדשים, פונקציות חדשות, תיוגים חדשים וחידושים מגניבים, ולמעשה היא מהווה היום הרבה יותר מרק רשת חברתית.

כדי להבטיח שהפרופיל שלכם לא נשאר אנונימי ואישי אלא מלא בפעילות שוטפת, הכנו לכם כאן 3 דרכים להשיג עוקבים באינסטגרם.

אז איך עושים את זה? בואו ונבדוק ביחד.

 

למה בכלל צריך להשיג עוקבים באינסטגרם?

בטוח יצא לכם לנהל לפחות פעם אחת בחיים את השיח "כמה עוקבים באינסטגרם יש לך?". השיח הזה נהיה שגור בפה של כולנו, ויש לכך סיבה מאוד טובה. מעבר להיותה רשת חברתית פורחת ומעניינת, אינסטגרם מהווה היום לא פחות מפלטפורמה שיווקית וגם משמשת בתור מקור הכנסה עבור המון אנשים שהתחילו את דרכם בתור אנונימים, ומצאו את עצמם לאט לאט מטפסים במעלה הדרגות. אותם אנשים מהווים היום לא פחות ולא יותר מכוכבי רשת ענקיים, ובינינו – מי לא רוצה להיות אחד מהם?

 

3 דרכים להשיג עוקבים באינסטגרם

אז הדרך הראשונה להשגת עוקבים באינסטגרם היא פשוטה מאוד – עקוב ויעקבו אחריך. החוקים בג'ונגל של אינסטגרם הם די פשוטים, ברגע שתעקבו אחרי מישהו גדל מאוד הסיכוי שהוא יעקוב אחריכם, היות ולשניכם יש אינטרס משותף – להגדיל את מספר העוקבים שלכם. יחסי תן וקח עובדים פה מצוין, ומדובר על הדרך הפשוטה ביותר להשיג עוקבים באינסטגרם.

 

זוכרת נובמבר, תיוגים, תיוגים בעיניי

תיוגים היא מילת המפתח של האינסטגרם, ויש לזה סיבה פשוטה מאוד והגיונית מאוד – הרבה אנשים מחפשים היום את התוכן שלהם על פי תיוגים שיוכלו להוביל אותם אל פוסטים מרתקים ולפתוח להם את הראש לגבי מסעדות חדשות שכדאי לנסות, טיולים באיזורים חדשים ועוד. תיוגים שתוסיפו לפוסטים שלכם ימשכו עוד ועוד אנשים להתעניין בפרופיל האינסטגרם שלכם, ומפה הדרך לקבל עוקבים נוספים היא קצרה מאוד. אתם מעלים תוכן מעניין – עוקבים פוטנציאלים מוצאים אותו – ובשביל להישאר מעודכנים הם לוחצים על כפתור ה"follow".

 

שיתוף זה שם המשחק

יש לכם תוכן מעניין ואתם מרגישים שהוא לא מספיק זז או ויראלי? כאן בדיוק נכנסים החברים שלכם. לכל חבר כזה יש עוד עוקבים פוטנציאלים, וברגע שהחברים שלכם יכנסו גם הם לתמונה וישתפו את התוכן שלכם – עוד אנשים יהיו חשופים אליו וירצו לעקוב אחריכם.

 

תוכן מעניין הוא מעל הכל

בכל אחת מהדרכים שפירטנו חשוב לזכור ולשנן – התוכן שלכם הוא מה שיקבע בסופו של דבר את כמות העוקבים באינסטגרם שלכם. גם אם תשתמשו בכל הטכניקות הכי מתוחכמות בעולם בלי תוכן מעניין – לא יהיה לכם סיכוי. וודאו שאתם מצלמים תמונות מהממות, כותבים פוסטים מעניינים ומשתמשים בתיוגים הנכונים והדרך שלכם תתחיל להיסלל בדרך אל כמות גדולה של עוקבים באינסטגרם. שיהיה בהצלחה!

 

אפליקציה